Και ναι λοιπόν διαδικτυακέ μου φίλε,
επιτρέπεται να αντιγράψεις κείμενα αυτού του blog,
αρκεί να κάνεις σαφή αναφορά στη πηγή:

didaskw.blogspot.com

Καλό διάβασμα...

Κυριακή 16 Μαρτίου 2008

Υλικό για φυσική και χημεία Λυκείου

Παρακολουθώ τις εξελίξεις στο θέμα "χρήση του Διαδικτύου στην εκπαίδευση" και καλά κάνεις ψηλέ.

Υπάρχουν πολλά που θα ήθελα να αναφέρω για το θέμα όμως σήμερα είναι Κυριακή και έξω έχει ήλιο...

Ας αναφέρω λοιπόν μόνο ένα παράδειγμα. Η ιστοσελίδα του Διονύση Μάργαρη, μία ολοκληρωμένη και ιδιαίτερα προσεγμένη θα πρόσθετα πρόταση χρήσης για τη διδασκαλία της φυσικής και της χημείας στο Λύκειο.

Μία πληθώρα από "λυμένες" ασκήσεις και ερωτήσεις, διαγωνίσματα, θέματα Πανελληνίων ταξινομημένα ανά κεφάλαιο, παρουσιάσεις Powerpoint, ένα ωραίο blog και για τις σκέψεις του Διονύση και αρκετές έτοιμες προτάσεις για τη χρήση του Interactive Physics στην τάξη μαζί με τα απαραίτητα φύλλα εργασίας επιτέλους και κάποιος που θυμάται ότι χρειάζονται και αυτά. Άφθονο υλικό κατάλληλο τόσο για τον υποψήφιο, όσο και για τον εκπαιδευτικό...

Και φυσικά δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστη την ατάκα που φιγουράρει στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας και σε κάνει να ελπίζεις πολλά:

Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους….

Μπράβο ρε Διονύση. Σου βγάζω το καπέλο.

ΥΓ. Ως υστερόγραφο, ένα σχόλιο: Ο Διονύσης τον οποίο δεν γνωρίζω έτσι; δεν σπονσοράρω κανένα γνωστό μου... είναι μάλλον εμφανές ότι είναι από τους συναδέλφους που εργάζονται στον πυρετό των πανελληνίων. Και θα μπορούσε κάλλιστα το χρόνο που έχει αφιερώσει για την ιστοσελίδα, να τον έχει αξιοποιήσει σε ιδιαίτερα μαθήματα.

Δηλαδή σε λεφτά.

Αλλά δεν το έχει κάνει... Ακούτε ρε;

buzz it!

4 σχόλια:

Διονύσης Μάργαρης είπε...

Νάσαι καλά συνάδελφε Χρυσόστομε, με συγκίνησες με τα γραφόμενά σου. θα μπορούσα να πω και εγώ το ίδιο για τα Blogs που έχεις και αυτά που γράφεις.
Θα πως όμως κάτι άλλο.
Θέλω να ξέρεις ότι από καιρό σκεφτόμουνα να κάνω κάτι. Την σπίθα όμως την πήρα από σένα, όταν κατά τύχη έπεσα πάνω στο "ας μπούμε σε μια τάξη".
Άρα ένα μέρος του όποιου αποτελέσματος, ανήκει και σε σένα.
Επειδή δεν σε γνωρίζω προσωπικά και δεν θα ήθελα από κάποιους να παρεξηγηθούν αυτά που γράφω, το λες και συ, σε χαιρετώ.

BioLogos είπε...

Κρατάω το σχόλιο του Διονύση στη σελίδα του (φοβερή!!!)

Οι μαθητές στην Τάξη παρακολουθούν μια Άσκηση που λύνεται στον πίνακα και κρατούν σημειώσεις, αυτά που βλέπουν να γράφονται…

Δεν σημειώνουν οτιδήποτε λέγεται συμπληρωματικά και επεξηγηματικά πάνω στο θέμα.

Σπίτι πάνε να ξαναδούν το θέμα (εξετάζουμε την καλή περίπτωση) και διαβάζουν μια σειρά από εξισώσεις.

Πηγαίνουν και στο Φροντιστήριο, ξανά τα ίδια.

Θεωρούν λοιπόν αρκετό να γράψουν μια σειρά από εξισώσεις νομίζοντας ότι έτσι λύνουν Άσκηση, χωρίς να χρειάζεται να επεξηγήσουν τίποτα.

Και προσθέτω ότι στο μέλλον ξεχνούν να κοιτούν το Γιατί και μένουν μόνο στο Πώς.

ΥΓ.Χρυσόστομε ξέρω ότι έχω πάρει απουσίες αλλά παρακολουθώ πάντα από τη γαλαρία.

Xrysostomos είπε...

Χα χα, μην ανησυχείς, σε αυτό το ιστολόγιο ο απουσιολόγος είναι κολλητός σου, οπότε δεν παίρνεις ποτέ απουσία!

ΥΓ. "Και προσθέτω ότι στο μέλλον ξεχνούν να κοιτούν το Γιατί και μένουν μόνο στο Πώς."

Ε, σε αυτό, βάζουμε κι εμείς το χεράκι μας...

Xrysostomos είπε...

@διονύσης
"Άρα ένα μέρος του όποιου αποτελέσματος, ανήκει και σε σένα."

"Κράτα με να σε κρατώ ν' ανεβούμε το βουνό", ε;

Τέλεια!

Τα δημοφιλεστερα μαθηματα